Doorgaan naar inhoud
Winteraanbiedingen bij OrtoPrime
Winteraanbiedingen OrtoPrime

Retourcentrum

Om een retour te starten, voer de gegevens van uw bestelling in via de volgende link:

👉🏻 Retour aanvragen

Om een retour te verwerken, moet het product in perfecte staat zijn en binnen 30 kalenderdagen na levering van de bestelling. Zodra het product in ons magazijn arriveert, zal het door de kwaliteitsafdeling worden gecontroleerd en zal de terugbetaling worden uitgevoerd met dezelfde betalingsmethode die gebruikt werd voor de aankoop. Dit proces kan enkele dagen duren, wij waarderen uw begrip. Onthoud het belang van het goed verpakken van het product om mogelijke schade tijdens het transport te voorkomen.

    Retourbeleid

    We zullen de inname van de transportbedrijfdiensten beheren, de klant kan het te retourneren artikel bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven, wij sturen hem per e-mail het etiket dat hij moet afdrukken of tonen in dat kantoor. Deze service kost 10€ met uitzondering van volumineuze producten zoals rolstoelen, walkers, krukken en soortgelijke volumeproducten die 20€ kosten. Natuurlijk neemt ons bedrijf de verantwoordelijkheid voor eventuele incidenten tijdens dit transport. Zodra de goederen in ons magazijn aankomen, zullen ze worden geïnspecteerd en wordt het bedrag van de terugbetaling verwerkt door de kosten van de dienst van onze diensten af te trekken. Om een retour te verwerken, neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@ortoprime.nl met uw bestelnummer en de producten die u wilt retourneren.

    • OrtoPrime behoudt zich het recht voor om de kosten die verband houden met de retournering van bepaalde producten te wijzigen vanwege hun omvang of hygiëne- en beschermingsomstandigheden. Dit omvat bijvoorbeeld verstelbare bedden, tilliften, elektrische rolstoelen en soortgelijke producten. In ieder geval wordt het retourrecht van de klant altijd gerespecteerd in overeenstemming met de geldende wetgeving.

    Retouren vanwege transportschade: Retouren vanwege tijdens het transport opgelopen schade worden geaccepteerd binnen 48 uur na ontvangst van het product. Wij zullen de terugzending van de goederen beheren, zodra deze in ons magazijn aankomen, worden ze geïnspecteerd en wordt het bedrag terugbetaald. Vergeet niet om dergelijke schade op het transportdocument aan te geven.

    Retourneren wegens productdefect: In geval van retournering wegens een productdefect, is het noodzakelijk om foto's van de binnen- en buitenverpakking, het batchnummer van het product en het beschadigde deel van het product te sturen. Retouren van reeds gebruikte producten en producten die uit hun originele verpakking zijn gehaald die een maximale hygiënische inspanning vereisen, zoals bijvoorbeeld: anti-decubitus matrassen of anti-decubitus kussens, worden niet geaccepteerd.

    Voor retouren vanaf de eilanden: zijn de retourkosten voor rekening van de klant.

    • U ontvangt de terugbetaling van het bedrag binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van de goederen in ons magazijn. Houd er rekening mee dat als de betaling met een creditcard is gedaan, het waarschijnlijk is dat uw bank het bedrag van de terugbetaling niet op uw saldo laat zien tot de volgende maand.