Doorgaan naar inhoud
Kerstaanbiedingen | Levering binnen 48-72 uur
Kerstaanbiedingen | Levering binnen 48-72 uur

Veelgestelde Vragen

OVER ORTOPRIME

OrtoPrime, een Europees bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van orthopedische producten en technische hulpmiddelen. We hebben een professioneel team met ervaring dat u zal adviseren over alles wat u nodig heeft.

VERZENDING EN LEVERTIJDEN?

Als uw bestelling van maandag tot vrijdag voor 13:00 uur wordt verwerkt, zal deze dezelfde dag nog aan het transportbedrijf worden overgedragen. Alle bestellingen die na 13:00 uur worden geplaatst, zullen de volgende dag aan het transportbedrijf worden overgedragen, met uitzondering van bestellingen die op vrijdag worden verwerkt; deze zullen de volgende maandag aan het transportbedrijf worden overgedragen. Daarom begint de levertijd vanaf dat moment te lopen.

Standaard verzending: levering aan huis of bij een afhaalpunt naar keuze van de koper binnen een periode van 3-5 werkdagenVoor bestellingen onder de 100€, zal er een kost zijn van 4,99€.

Verzending naar de Nederlandse eilanden:  Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@ortoprime.nl om uw verzending en levertijd te schatten.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Wanneer het product aan het transportbedrijf is geleverd, krijgt u een trackingnummer waarmee u op elk moment de status van uw bestelling kunt volgen.

WELKE BETAALMETHODEN ZIJN BESCHIKBAAR?

U kunt uw aankoop doen met een creditcard of debetkaart en PayPal. Onze betaalmethoden bieden maximale veiligheid, met een gegarandeerde 100% veilige en gecodeerde betaling.

KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?

Om een retour te verwerken, gaat u naar de retourpagina:

Retourpagina

KOPEN VANAF DE NEDERLANDSE EILANDEN??

Verzending naar de Nederlandse eilanden:  Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@ortoprime.nl om uw verzending en levertijd te schatten.

HOE VRAAG IK EEN FACTUUR AAN VOOR MIJN BESTELLING?

Om een factuur voor uw bestelling aan te vragen, neem contact op met onze klantenservice via e-mail op klantenservice@ortoprime.nl met vermelding van uw bestelnummer.

HOE CONTACT OPNEMEN MET ORTOPRIME?

> Online Chat: Ma-Vr: 10u-14u en 17u-19u

> E-mail: klantenservice@ortoprime.nl