Doorgaan naar inhoud
Aanbiedingen voor Mobiliteit bij OrtoPrime
Aanbiedingen voor Mobiliteit bij OrtoPrime

Veelgestelde Vragen

OVER ORTOPRIME

OrtoPrime, een Europees bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van orthopedische producten en technische hulpmiddelen. We hebben een professioneel team met ervaring dat u zal adviseren over alles wat u nodig heeft.

VERZENDING EN LEVERTIJDEN?

Als uw bestelling van maandag tot vrijdag voor 13:00 uur wordt verwerkt, zal deze dezelfde dag nog aan het transportbedrijf worden overgedragen. Alle bestellingen die na 13:00 uur worden geplaatst, zullen de volgende dag aan het transportbedrijf worden overgedragen, met uitzondering van bestellingen die op vrijdag worden verwerkt; deze zullen de volgende maandag aan het transportbedrijf worden overgedragen. Daarom begint de levertijd vanaf dat moment te lopen.

Standaard verzending: levering aan huis of bij een afhaalpunt naar keuze van de koper binnen een periode van 3-5 werkdagenVoor bestellingen onder de 100€, zal er een kost zijn van 4,99€.

Verzending naar de Nederlandse eilanden:  Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@ortoprime.nl om uw verzending en levertijd te schatten.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Wanneer het product aan het transportbedrijf is geleverd, krijgt u een trackingnummer waarmee u op elk moment de status van uw bestelling kunt volgen.

WELKE BETAALMETHODEN ZIJN BESCHIKBAAR?

U kunt uw aankoop doen met een creditcard of debetkaart en PayPal. Onze betaalmethoden bieden maximale veiligheid, met een gegarandeerde 100% veilige en gecodeerde betaling.

KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?

Om een retour te verwerken, gaat u naar de retourpagina:

Retourpagina

KOPEN VANAF DE NEDERLANDSE EILANDEN??

Verzending naar de Nederlandse eilanden:  Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@ortoprime.nl om uw verzending en levertijd te schatten.

HOE VRAAG IK EEN FACTUUR AAN VOOR MIJN BESTELLING?

Om een factuur voor uw bestelling aan te vragen, neem contact op met onze klantenservice via e-mail op klantenservice@ortoprime.nl met vermelding van uw bestelnummer.

HOE CONTACT OPNEMEN MET ORTOPRIME?

> Online Chat: Ma-Vr: 10u-14u en 17u-19u

> E-mail: klantenservice@ortoprime.nl